Øjebliksbilleder

Indrømmet. Min nye hverdag er temmelig skør. Prøv at se det følgende for jer:

Jeg sidder i stuen og lægger neglelak sammen med Gwenda. Hun kigger skiftevis fascineret  ned på sine nymalede negle og op på mig, hvor hun igen og igen siger enten "How are you?" eller "I like you!" med et smil.

Min indiske med-assistent sidder i sofaen og ser en cheasy Bollywood-film i fjernsynet. Han synger entusiatisk med på alle sangene.

Min moldaviske house mate laver suppe i køkkenet, East European Style, mens hun taler i telefon med sin mor.

Nedenunder kan jeg høre, at Patrick er gået i bad, hvor han har højlydte samtaler med sig selv om alverdens ting. Ken og Sue er gået ind på deres værelser - sikkert for at finde lidt fred og ro midt i al kaoset.

Lidt flere øjeblikke fra denne uge:





Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Undskyld vi er her

Rod

Vær velkommen, Ventetid