Hjemkomst

Jeg er i Danmark igen. Hjemme. Tiden i Canada synes allerede langt væk.
Måske fordi hverdagen så hurtigt tog over med nyt hjem, skolestart, travlhed og forpligtelser.
Måske fordi jeg var alene af sted og derfor er den eneste, som kan minde mig selv om de mennesker, jeg boede med og de oplevelser, jeg har med mig.

Det gjorde ondt af sige farvel. Det var godt at komme hjem. Det illustrerer vel meget godt hvor paradoksal tilværelsen nogen gange kan være.

Jeg kan ikke rigtigt rumme det hele. Alt det, der er sket. Alt det, jeg har tænkt, følt, mærket og levet. Forskelligheden i min hverdag i Vancouver og min hverdag i Aarhus. Når folk spørger ind forsøger jeg at svare kort og præcist. Det andet virker lidt for uoverskueligt. Sådan vil det vel ofte være.

Nu er Aarhus igen mit udgangspunkt, og jeg er glad og glæder mig. Aarhus ligner sig selv, men jeg er ny og frisk. Sådan føles det i hvert fald. Jeg har mere energi, end jeg har haft i over et år. Gud ved, hvad jeg kommer til at bruge den på. Må den nye tid blive til Hans ære.

Bloggen vil jeg blive ved med at skrive på. Når inspirationen byder sig :-)


Solopgang over Aarhus en morgen med jetlag fra mit nye hjem:


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Undskyld vi er her

Rod

Vær velkommen, Ventetid